Hoe kan ik me registreren?
Ik ben mijn paswoord vergeten!
Kan ik een andere hoeveelheid van een product bestellen?
Wanneer mag ik de bestelling thuis verwachten?
Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Wat als het pakket beschadigd geleverd wordt?
Waar kan ik de bestelling ophalen?
Kan ik ook betalen met overschrijving?

Hoe kan ik me registreren?

Bovenaan elke pagina vind je de knop 'Account aanmaken'. Vul je naam en mailadres in en kies een paswoord.
Gebruik hiervoor gerust een zin zodat je die makkelijk kan onthouden.
Hoe meer karakters hoe veiliger je paswoord wordt.

Ik ben mijn paswoord vergeten!

Bij het inlogscherm kan je aangeven dat je je paswoord niet meer kent. Je krijgt dan op het opgegeven mailadres een nieuwe code om in te loggen.

Kan ik een andere hoeveelheid van een product bestellen?

Veel van onze producten worden bij ons in bulk aangeleverd. Om het gebruiksgemak te verhogen kozen we een aantal volumes uit die we standaard in de webwinkel aanbieden. Wil je een kleinere of grotere hoeveelheid geef dan gewoon een seintje en we maken een pakket op maat voor jou. Voor deze service rekenen we geen extra kosten aan.
Gezien deze gepersonaliseerde bestelling niet via de webshop loopt kan hiervoor enkel met overschrijving betaald worden. We geven je hiervoor alle nodige info per mail door.


Wanneer mag ik de bestelling thuis verwachten?

We bundelen onze bestellingen per regio om zo de verplaatsingskosten te beperken. Hierdoor kan het gebeuren dat je wat langer moet wachten op je bestelling. We garanderen twee verzendingen per week naar alle regio's in Vlaanderen.
Indien een bepaald product van jouw bestelling uit voorraad is geven we een seintje en kan je kiezen om te wachten tot alles in huis is voor verzending of al een deel doorgestuurd te krijgen.

Wat als ik niet thuis ben bij levering?

Al onze bestellingen worden geleverd door BPost. Als je niet thuis was dan krijg je een briefje in de bus zodat je zelf het pakket kan gaan ophalen in het postkantoor.

Wat als het pakket beschadigd geleverd werd?

We doen ons uiterste best om alle bestellingen goed te verpakken zodat schade kan vermeden worden. Uiteraard kan er steeds een ongelukje gebeuren. Is er beschadiging aan je producten neem dan meteen contact op met ons (binnen de 14 dagen) en we bekijken wat verkeerd liep. We voorzien een teruggave of nieuwe verzending indien de schade te wijten is aan het transport.

Waar kan ik de bestelling afhalen?

Momenteel kan je kiezen uit onze locatie in Menen of een aantal locaties in Kortrijk.
We nemen met jou contact op om plaats en uur af te spreken.

Kan ik ook betalen met overschrijving?

Uiteraard kan dat. Neem contact op met ons en we zorgen voor een bestelbon met alle info die je nodig hebt om de betaling uit te voeren.